1. Indulás előtt

 2010.10.26. 07:49

Sziasztok!

Hosszas rágódás után úgy döntöttem, hogy az athéni utunkat is megörökítem blog formában, mert így sok emlék megmarad, illetve az itthon maradottak is tudják követni a velünk történő eseményeket.

Athénban idén ünneplik a 2500 éves évfordulóját a maratoni csatának és ennek keretében tartják meg a szokásos Athén-i maratont. Ennek a maratonnak az a különlegessége, hogy a futóknak ugyanazt az útvonalat kell lefutnia, mint hajdan a győztes hírt vivő katonának.

Öcsi(nagybátyám) nagy álma itt lefutni egy maratont, és ennél jobb alkalom szerintem nem is lehet hozzá. Én természetesen csak gyerektávot futok majd, de én is már nagyon várom az athéni óvárosban zajló futást.

Este jelentkezem képekkel és az első nap eseményeivel.

Áron

A bejegyzés trackback címe:

https://athenikaland.blog.hu/api/trackback/id/tr352399572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tonyja 2010.10.26. 10:37:15

Szia!
Ez biztos nagyon jó lesz, csuda szép helyeken futni, hát irigy vagyok. Aztán valami érmet hozzatok! Puszi T

szManna 2010.10.26. 20:27:13

Sziasztok!
Köszönöm eme virtuális meghívót erre a nagy kalandra ;-)
Sok sikert! Hajrá Öcsinek is! ha hazaértek szeretettel várunk benneteket egy Petra látogatóba is! majd hívjatok.
Puszi
Manna
süti beállítások módosítása