2. Megérkezés Athénba

2010.10.26. 21:54

Reggeli dugótól való félelmünk szerencsére alaptalanok voltak, így bőven 2 órával a gép indulása előtt kint voltunk már a repülőtéren, ami a Kocsis családra nem igazán jellemző. S természetesen a reptéren is 5 perc alatt mentünk át a becsekkoláson és az ellenőrzésen, így unalmunkban már mindent megnéztünk a duty free shopban.

Repülő utunk szokásosan unalmas volt, Öcsi majd 100 képet készített a felhőkről én pedig csendben bóbiskoltam mellette. Leszállás után éreztük meg igazán, hogy mennyire délre jöttünk le! Tényleg 25 fok volt ma itt, így gyorsan le is vettük a kabátjainkat és élveztük a napsütést, még akár a napszemüveget is felvehettem volna, ha nem a táska aljára rakom.

Reptérről befele a busz út kinszenvedés volt, majdnem annyi időt jöttünk befelé állva a csomagjainkkal kezünkbe, egy tömött buszon, mint amennyit a repülőn ültünk.  Útközben azzal szórakoztam hogy megpróbáltam felismerni a görög betűket, kevés sikerrel... Arra már rájöttem, hogy van vagy 3 fajta o betűjük, 2 fajta i és u betűjük, de azt még nem sikerült megfejtenem, hogy melyiket mikor használják.

Városba beérve át kellett szállnunk metróra, hogy elérjünk a szállásra. A helyi bkv sokkal olcsóbb mint otthon, van pl egy 24 órás jegye amivel bármennyit bármivel utazhatsz 24 órán keresztül és csak 3 Euró! Szállásunk ár-érték arányban elfogadható, közel van a metróhoz, tiszta, van internet, igényinket végül is kielégíti.

Szállás elfoglalása után úgy döntöttünk, elmegyünk a nevezési irodába átvenni a rajtszámot, csak arra nem gondoltunk, hogy a helyi szervező bizottság a külső Váci úthoz hasonló helyen található, mint nálunk a BSI. Görög városrendezés igen eklektikus volt ezen az úton, Marriot szálló mellett omladozó, elhagyatott ház, utána egy luxus étterem ami mellett pedig peepshow üzemel. A versenyirodát egy másik peepshow és valami Buddhista szentély között találtuk meg.

A nevezési irodában derült ki, hogy majd csak csütörtök lehet átvenni a rajtszámokat egy másik helyszinen, amiről természetesen egy árva szót nem találtam eddig a honlapon...

Visszafelé sétáltunk egyet az Akropolisz körül, készítettünk szebbnél szebb fotókat az éjszakai kivilágításban tündöklő Akropoliszról, majd úgy döntöttünk ,hogy mindketten fáradtak vagyunk és hazajöttünk.

Holnapra esőt mondanak és rossz időt, így most azzal töltjük majd az estét, hogy holnapra esővédett programot találjunk magunknak.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kocsisj 2010.10.29. 07:28:47

Ezek is nagyon jó képek, meg persze a szöveg is. Anyáddal megállapítottuk, hogy Öcsike lassan olyan, mint a Nyuszi a Micimackóban: mindenütt a világban vannak barátai és üzletfelei.